loading...
تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل
علی صادقی بازدید : 85 پنجشنبه 20 دی 1397 نظرات (0)

 

 

 

 

طراحی بیلبوردهای خیابانی همانند سایر تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلو استیل طلایی و یا طراحی تابلو چلنیوم نیست بلکه برای ساخت این بیلبوردهای عظیم اجثه نیاز به کمی خلاقیت و هنر است تا بتوان بر روی آن پیام تبلیغاتی مناسبی درج نمود تا مخاطبان را به سمت هدف که همان فروش و یا ارائه خدمات بیشتر است کشاند . در طراحی بیلبوردها از چند واژه کوتاه اما جذاب و گیرا بهره می برند . برای اینکه تاثیرگذاری بهتری بر روی مخاطبان داشته باشیم نیاز است که بیلبوردها را در فاصله های تعیین شده تکرار نماییم تا مخاطبانی که به عنوان راننده یا سرنشین یک اتومبیل با سرعت از کنار بیلبورد می گذرند بتوانند آن متن را بر روی ذهن بصری خود جای دهند . این بیلبورد ها باید وزن و آهنگ مخصوصی داشته باشند طوری که خواننده با دیدن لحظه ای آن تبلیغ مجذوب شده و نامی آشنا در ذهن او به ثبت برسد .

علی صادقی بازدید : 86 یکشنبه 04 آذر 1397 نظرات (0)

 

 

انواع روش های تبلیغاتی متعددی در دنیای بازاریابی و کسب مشتریان و رسیدن به سود بیشتر و حفظ مشتریان قدیمی وجود دارد که یکی از این روش های تبلیغاتی ، تابلوسازی است . تابلوسازی انواع متعددی دارد که در ادامه برخی از آنها را شرح می دهیم :

تابلوسازی خطی : این روش به دو صورت دستی و یا از طریق برش برچسب های روزرنگ ، شب رنگ و یا فسفری که توسط کاتر پلاتر بریده شده و سپس بر روی متریال های متعددی همچون ورق پلاستیک ، گالوانیزه ، شیشه ، ام دی اف و غیره چسبانده می شود

تابلوسازی راهنما :

این تابلوها به دو روش سالنی و محیطی ساخته می شوند که از روش سالنی برای راهنمایی بخش های داخلی اماکن استفاده می شود و از روش محیطی نیز در خیابانها برای راهنمایی و معرفی مکان ها بهره می برند  . در تابلوسازی به این روش از تابلو خطی ، لیزری ، چاپی مانند فلکسی استفاده می  شود .

تابلو نئون :

تابلو نئون یکی از شیوه های قدیمی ساخت تابلو تبلیغاتی محسوب می شود که قابلیت انتشار نور را دارد اما هنوز هم استفاده از آن کمرنگ نشده و توسط خیلی از کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد .

تابلو لایت باکس :

لایت از نور منشا می شود و باکس به معنی جعبه است . بک لایت نام یک نوع متریال چاپی است که در فضاهای داخلی کاربرد دارد . تابلوی تبلیغاتی لایت باکس به تابلوهایی اطلاق می شود که در یک باکس از جنس آلومینیوم ، چوب ام دی اف ، و یا پلکسی قرار داده می شوند و رویه تابلو لایت باکس از جنس فلکسی و یا پلکسی گلاس و یا لایت باکس کریستالی می باشد و می توان هم بدون نور از آن بهره برد و هم با استفاده از لامپ های اس ام دی به آنها نور بخشید ، در صورتی که در تابلوهای لایت باکس از نور استفاده شود نورپرازی آن به گونه ای است که از پشت تصاویر نور تابانده می شود .

علی صادقی بازدید : 83 چهارشنبه 16 آبان 1397 نظرات (0)

 

 

تبلیغات نقش بسزایی در بازاریابی و حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید دارد . روش های تبلیغاتی زیادی برای رساندن پیام تبلیغاتی به گوش مخاطب موجود است اما برای اینکه تبلیغ مناسبی انتخاب کنید می بایست به فاکتورهایی از قبیل نوع کسب و کار ، جنس مخاطبان ، بودجه ، رقبا ، نحوه ارتباط با مشتریان ، میزان دسترسی به مخاطبان و خیلی موارد دیگرتوجه نمایید . روش های تبلیغاتی همچون تبلیغ در رادیو ، تلویزیون ، روزنامه ، مجله ، چاپ تراکت ، بروشور ، پوستر ، ساخت تابلو تبلیغاتی همچون تابلو استیل ، تابلو برجسته ، تابلو چلنیوم ، تابلو کامپوزیت ، تابلو فلکسی و تابلوهای دیگر که به عنوان تابلو سر درمغازه مورد استفاده قرار میگیرند فراتر از اینها طراحی و نصب بیلبورد در بزرگراه ها ، نصب تلویزیون شهری ، نصب تابلو روان و یا تابلو ال ای دی می باشد که اگر باز هم بخواهیم فراتر از این برویم تابلو تبلیغاتی دیجیتال است که بر روی تمام سطوح قابل نصب است اما هنوز آزمایش خود را آن چنان که باید پس نداده و سرمایه گذاری های سنگینی که توسط کشورهای متفاوت برای آن مصرف شده است را جبران نکرده است .

باز هم اگر بخواهیم به روش های تبلیغاتی مدرن اشاره کنیم تبلیغات مبتنی بر وب و تبلیغات در بستر اینترنت ، تبلیغات موبایلی ، تبلیغات وبلاگی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی است

علی صادقی بازدید : 74 یکشنبه 29 مهر 1397 نظرات (0)

 

امروزه از چوب در همه فضاهای ساختمان من جمله نما ، سقف ، کف ، فلاورباکس ، روف گاردن و دکوراسیون داخلی استفاده می کنند طرح های چوبی یک روش مدرن و کلاسیک محسوب می شوند که طرفداران زیادی دارد . تابلو چوبی سر در مغازه نیز این روزها قوی سبقت را ربوده و اکثر صاحبین مشاغل نمای مغازه خود را با استفاده از چوب تزیین می کنند و تابلو مغازه خود را نیز با نما ست می کنند و یک تابلو چوبی مغازه زیبا به معرض نمایش می گذارند . چیزی به عنوان استاندارد برای استفاده از چوب ترموود در تابلوسازی مطرح نشده است . ترموود گونه ای از درخت کاج است که ضخامت هایی در حدود 16،19،29 میلیمتر دارد که دارای عرض 92 یا 117 میلیمتری است . چوب ترموود بکار رفته در تابلو مغازه قابل پیاده سازی بر روی متریال های دیگر نیست و برای نصب آن می بایست از چوب زیرساز اشباع شده استفاده نمود .

علی صادقی بازدید : 83 یکشنبه 15 مهر 1397 نظرات (0)

 یکی از تابلوهای تبلیغاتی که مورد استفاده سر درب مغازه هاست تابلو فلکسی است که با نام فلکسی فیس نیز فراخوانی می شود قیمت تابلو فلکسی بسیار مقرون به صرفه است و اگر به دنبال تابلو تبلیغاتی ارزان قیمت برای مغازه و یا فروشگاه خود هستید می توانید از این روش استفاده نمایید

تابلو فلکسی قدمتی طولانی دارد این تابلو حددا از سال 1375 وارد بازار تابلوسازی شد  و زمانی که وارد بازار شد به علت امکان نورپردازی محبوبیت زیادی پیدا کرد اما با ورود تابلو حروف برجسته و تابلو چلنیوم استفاده از آن رنگ باخت و مردم به دنبال تبلیغات مدرن و ساخت تابلوهای تبلیغاتی با نورپردازی و کیفیت بالاتر هستند .

علی صادقی بازدید : 72 سه شنبه 10 مهر 1397 نظرات (0)

 

در حال حاضر در جامعه اي زندگي مي كنيم كه اطلاعات حرف اول را مي زند و استفاده از ابزارهاي تبليغاتي براي اطلاع رساني يك نياز اساسي محسوب مي شود . ابزارهاي تبليغاتي زيادي همچون رسانه ها ، تلويزيون ، راديو ، اينترنت ، شبكه هاي اجتماعي و نصب تابلو تبليغاتي در معرض ديد عموم براي اطلاع رساني موجود هستند اينكه شما از كدام مورد براي تبليغات و اطلاع رساني استفاده نماييد به شغل و نياز تبليغاتي شما و نوع مخاطبانتان بستگي دارد .

نصب تابلوي تبليغاتي به عنوان تابلو سر در مغازه و يا به عنوان تابلو تبليغاتي در معابر و بزرگراه ها يكي از ابزارهاي تبليغاتي براي اطلاع رساني عمومي است  استفاده از اين ابزار تبليغاتي اگر بدرستي و پيرو قوانين انجام شود نه تنها مي تواند موجب رونق كسب و كار شما شود بلكه نصب اين تابلوها مي تواند در نما و زيبايي شهر ايفاي نقش نمايد اما اگر اين تابلوهاي تبليغاتي به صورت غيراصولي و در فواصل نامعين و نزديك به هم نصب شود باعث اغتشاش در فضاي شهر و بي نظمي مي گردد .

علی صادقی بازدید : 76 چهارشنبه 21 شهریور 1397 نظرات (0)

یکی از پرکاربردترین انواع تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده در صنعت تابلوسازی ، تابلو کامپوزیت می باشد . از کامپوزیت می توان به عنوان زمینه و بدنه اصلی ساخت تابلو حروف برجسته از جمله حروف برجسته چلنیوم ، حروف برجسته استیل ، حروف برجسته فلزی ، پلکسی و غیره استفاده نمود

تابلو کامپوزیت متشکل از ورق کامپوزیت می باشد ورق های کامپوزیت برای اولین بار در سال 1969 در آلمان با همکاری شرکت BASF وارد بازار شد سپس شرکت صنعتی Alusuisse ، شرکت Alusingen را خریداری کرد و مجددا این شرکت در سال 2000 میلادی توسط شرکت چند ملیتی Alcan  خریداری شد . ورق های کامپوزیت استفاده گسترده ای در تابلوسازی و نما دارد این ورق ها  از ترکیب ماده ای ساخته می شود که این ماده در اصل از دو ورق آلومینیوم با ضخامت به اندازه 5.0 متر و پلی اتیلن با ضخامت 3 میلی متر که در کل حدود 4 میلی متر ضخامت دارد قیمت تابلو کامپوزیت با توجه به نوع ضخامت ورق کاربردی متغیر می باشد .

علی صادقی بازدید : 127 دوشنبه 25 تیر 1397 نظرات (0)

با توجه به پیشرفت چشمگیری که امروزه در صنعت تابلوهای تبلیغاتی صورت گرفته شما عزیزان با هر سلیقه و کاربردی که بخواهید می توانید تابلو مورد نظر را انتخاب و سفارش دهید اما اگر به دنبال تابلو استیل ارزان هستید و از سوی دیگر تابلویی با کیفیت بالا و طول عمر زیاد می خواهید باید بگوییم همچین چیزی امکان پذیر نیست.

 

تابلو استیل ارزان را می توانید از فروشگاه ها و شرکت های معتبر در ساخت تابلو تبلیغاتی به روش های نقد و اقساط خریداری کنید و برای معرفی محصولات خود در سر در مغازه ها به عنوان تابلو مغازه از آن استفاده کنید . در واقع با خرید اقساط برای افرادی که هزینه ی کالا برایشان اهمیت دارد هیچ فشار مالی را حس نخواهند کرد و با توجه به قوانین فروش اقساط شرکت می توانند تسویه کنند.

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تابلو استیل

 

هرچه کیفیت ساخت تابلوهای تبلیغاتی بالا باشد می بایست هزینه ی بیشتری هم پرداخت کنید. تابلوهای استیل بیشترین جلوه و زیبایی را در بین نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی دارند. ترکیب پلاستیک و ورق های استیل و بیرون آمدن نور از بین آن ها هر فردی را به خود جذب کرده و می تواند به کسب و کارتان رونق ببخشد. جنس لبه های به کار رفته شده در ساخت حروف تابلو استیل نیز بر رئی قیمت آن موثر است به طور مثال به تلزگی لبه هایی با نام سایدپا روانه بازار شده اند که چشمگیر بودن تابلو استیل را چند برابر می کند.

 

تابلو برجسته استیل با توجه به زیبایی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای مشتریان باشد، در تابلو سازی حروف برجسته تابلو استیل که آلیاژ خاصی دارد باعث مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم نور خورشید، سرما و گرما می شود از این رو ماندگاری آن بیشتر و بهتر است. استیل با هر روکش مات، براق و خش داری می تواند در چشم عابرین و مردم فوق العاده به نظر آید.

علی صادقی بازدید : 74 چهارشنبه 06 تیر 1397 نظرات (0)

برای این که یک تابلوی تبلیغاتی زیبا و چشمگیر داشته باشید بی شک باید از یک شرکت معتبر ساخت تابلوهای استیل خریداری کنید که اگر هم قیمت تابلو استیل بالا بود خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت است و بدون تردید تابلوی مورد نظر را خریداری می کنید. قیمت تابلو استیل به وسایل به کار رفته در ساخت برد و ظاهر آن بستگی دارد، این که شرکت تولیدکننده از محصولات بی کیفیت چینی یا از متریال (مواد سازنده) درجه یک استفاده کرده است.

به طور کلی حجیم کردن حروف، اعداد و قاب تابلو علاوه بر افزایش زیبایی موجب بالا رفتن قیمت تابلو استیل می شود. در واقع این حجیم سازی و بعد دادن به حروف تابلو استیل است که بیش از پیش در بین صاحبین مشاغلی که می خواهند محصولی را در در مدت زمان کوتاه ولی گسترده به مردم معرفی کنند طرفدار پیدا کرده است. قیمت تابلو استیل با توجه به تاثیر خوبی که در رونق کسب و کار هر فرد دارد بسیار مناسب است، به همین خاطر در مدت زمان کوتاهی در بین مردم شناخته و استفاده شد.

قیمت تابلو استیل به عوامل زیر بستگی دارد:

قطر حروف به کار رفته بر روی تابلو

نورپردازی داخل و خارج حروف و قاب تابلو برجسته 

قاب تابلو استیل و جنس آن

اندازه و فونت حروف به کار رفته بر روی تابلو استیل

جنس وسایل و متریال سازنده ی تابلو استیل

تعداد رنگ به کار رفته در تابلو استیل

طول و عرض تابلو

اندازه قطر لبه ها

برای تابلوسازی به شیوه استیل از ورق های نقره ای و یا طلایی استفاده می شود که با توجه به اندازه ی مورد نظر در کارگاه ها با دستگاه های لیزری بزش داده می شوند و بخش عمده ی ساخت تابلو استیل توسط افراد مجرب و حرفه ای و بدون دستگاه می باشد از این رو قیمت تابلو استیل با توجه به زحمت زیاد در ساخت آن، میزان جلوه ی زیاد و شیک بودنش به نسبت دیگر تابلوهای تبلیغاتی کمی بیشتر است که البته به ظرافت و زیبایی که دارد می ارزد. پس اگر برای خرید تابلوهای تبلیغاتی فقط کیفیت بالای محصول مهم است با کمی هزینه ی بیشتر می توانید بهترین تابلو استیل را خریداری کنید.

علی صادقی بازدید : 79 سه شنبه 29 خرداد 1397 نظرات (0)

یکی از عوامل تاثیرگذار در شناخت برند و یا محصول شما استفاده از تابلوهای تبلیغاتی از جمله تابلو چلنیوم ، تابلو برجسته ،  تابلو استیل و ... می باشد رنگ استفاده شده در این تابلوهای تبلیغاتی و انواع دیگر تبلیغات در دیده شدن تبلیغ شما تاثیر به سزایی دارد، در واقع رنگ ها می توانند بر روی تفکر مشتری در مورد کسب و کار شما تاثیر بگذارند. روانشناسان معتقدند برخی رنگ ها تاثیر بیشتری در ایجاد واکنش های مثبت مشتری دارد.

 

در تابلوسازی رنگ بسیار حائز اهمیت است بنابراین در انتخاب رنگ تبلیغاتی به این نکته توجه داشته باشید که می خواهید رنگ مد نظر شما کیفیت، قدرت، زنانه و یا مردانه بودن محصول شما را تحت تاثیر قرار دهد.

 

رنگ قرمز :

 

می توانید از رنگ قرمز برای تبلیغ خودروها، بازی ها، نوشیدنی های انرژی زا و ورزش استفاده نمایید. رنگ قرمز انرژی را منتقل کرده و باعث افزایش فشارخون شده و امکان بیشتر دیده شدن تبلیغ را افزایش می دهد. این رنگ افراد را به تصمیم گیری های سریع ترغیب می کند از این رو شرکت ها و موسسات برای این منظور از رنگ قرمز در تابلوهای تبلیغاتی خود استفاده می نمایند.

 

رنگ قرمز کم رنگ احساس عشق ، اشتیاق ، حساسیت و رنگ صورتی احساس دوستی و تحمل را منتقل می کند.

 

صورتی رنگی زنانه بوده و برای تبلیغ محصولات زنانه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رنگ قرمز تیره منتقل کننده مفهوم قدرت ، تصمیم جدی ، خشم ، رهبری ، دلاوری ، اشتیاق ، سوء نیت ، غضب و نهایتاً رنگ قهوه ای ایجاد احساس ثبات کرده و رنگی مردانه است.

 

رنگ نارنجی :

 

رنگ نارنجی در انتقال احساس شادی، خلاقیت، تصمیم، جذابیت، موفقیت، تشویق و انگیزش موثر است. این رنگ همانند رنگ قرمز تحریک گر نیست اما باعث افزایش فعالیت های ذهنی می شود. از آن جا که رنگ نارنجی باعث افزایش اشتها می شود می توان در بسته بندی و تابلوهای تبلیغاتی مواد غذایی از آن بهره جست.در تبلیغات اسباب بازی فروشی نیز رنگ نارنجی بسیار کارآمد می باشد.

رنگ سبز :

این رنگ، رنگ طبیعت بوده و نماد رشد، توازن و هماهنگی ، تازگی ، حاصلخیزی ، ایمنی ، قدرت معالجه ، ثبات ، پایداری و امید می باشد، در تبلیغات محصولات بهداشتی و دارویی می توانید از این رنگ استفاده نمایید. این رنگ برای چشم انسان ایجاد آسایش و راحتی می کند.

رنگ آبی :

رنگ آبی در بسته بندی و نشان تجاری شرکت های تولیدکننده محصولات پاک کننده و فیلترهای تصفیه آب، مایعات تمیز کننده، نوشیدنی ها، خطوط هوایی و هواپیماها، تهویه های هوا، سفرهای دریایی و آب معدنی بسیار مناسب است.

 

 

رنگ ارغوانی :

 

این رنگ انرژی رنگ قرمز و ثبات رنگ آبی را داراست. این رنگ نماد سلطنتی بودن، قدرت، اصالت، لوکس بودن، جاه طلبی، زیاده روی، خرد، مقام، استقلال و خلاقیت می باشد. بچه ها و بانوان رنگ ارغوانی را به رنگهای دیگر ترجیح می دهند از این رو استفاده از رنگ ارغوانی در تبلیغات محصولات مربوط به کودکان و زنان مناسب است. رنگ ارغوانی تیره معنای افسردگی و ناکامی و رنگ ارغوانی

 

روشن احساس رومانتیک و دلتنگی را می دهد.

 

رنگ زرد:

 

این رنگ یکی از انرژی بخش ترین رنگ های گرم و به عنوان رنگ امید شناخته می شود. رنگ زرد روشن در طراحی می تواند احساس شادابی و خوشی را القا کند.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 1,841
  • بازدید کلی : 10,929