loading...
تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل
علی صادقی بازدید : 92 دوشنبه 14 مرداد 1398 نظرات (0)

روش های تبلیغاتی زیادی در دنیای کسب و کار موجود است که اشخاص حقیقی و حقوقی برای معرفی برند و فروش بیشتر و دسترسی به سود بالاتر از آن روش ها بهره می برند . از روش های متعددی همچون چاپ تراکت یا بروشور ، تابلوهای تبلیغاتی ، بازاریابی چریکی ، بازاریابی سمپلینگ ، بنر ، استرابورد تبلیغاتی و تبلیغ در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی استفاده می شود . یکی از روش های تبلیغاتی استیکرها می باشند که در ادامه در مورد آن بحث می کنیم .

استیکر تبلیغاتی سه بعدی چیست ؟

استیکرهای تبلیغاتی برچسب های تبلیغاتی هستند که به صورت سه بعدی بر روی کف خیابان ها طراحی می شوند گویی که یک تصویر کاملا واقعی در برابر دیدگان شما قرار می گیرد و شما در آن فضا قرار می گیرید . اصل اولیه در خلق این پدیده زیبا یا SALSO ART  خلاقیت است ، که بعه معنای تغییر در زاویه دید نسبت به محیط اطراف و حذف دیوارها و چشم دوختن به کف زمین می باشد .این برچسب ها به قدری زیبا هستند که باعث ایجاد شادی و انرژی می شود و حس کنجکاوی افراد را برمی انگیزد . در واقع این استیکرها طراحی های خلاقانه هنری هستند که هر بیننده ای با دیدن آن در جای خود خشک می شود و به تماشای طرح می نشیند .

علی صادقی بازدید : 74 چهارشنبه 02 مرداد 1398 نظرات (0)

تابلو راهنما :

در زندگی روزمره افراد تابلوهای راهنما نقش پررنگی را ایفا می کنند . تابلو راهنما یا تابلو ساین وظیفه هدایت عموم مردم در اماکن ، خیابان ها ، جاده ها و اماکن پرتردد دارد و بدون وجود این تابلوها ، انسان ها دچار سردرگمی می شوند و رانندگان نمی توانند در مسیرها به موقع واکنش مناسبی از خود نشان دهند .

تابلوهای راهنما نیز در تابلوسازی ها با استفاده از متریال هایی نظیر فلز ، چوب ، فلکسی ، لایت باکس و پلکسی گلاس ساخته می شوند و به صورت تابلو خطی ، تابلو لیزری و تابلوهای چاپی در مکان های متعدد نصب می شوند . این تابلوها شب نما هستند و در هنگام شب نیز به راحتی با نورچراغ اتومبیل ها قابل نمایان است .

علی صادقی بازدید : 83 یکشنبه 09 تیر 1398 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

بخش بیرونی و قابل دید یک ساختمان نما تلقی می شود . نما یکی از اجزاء اصلی ساختمان است که سبب ایجاد جلوه زیبا در یک ساختمان می شود . نما از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا دائما در مقابل چشم عموم قرار دارد و همچنین واسطه ای میان محیط داخل و خارج ساختمان می باشد . داشتن نمای زیبا و مناسب سبب ایجاد عایق صوتی ، حرارتی و جلوگیری از اتلاف انرژی می شود . هر چقدر مصالح کاربردی در نما بهتر و باکیقت تر باششد سبب مقاوم شدن ساختمان در مقابل شرایط جوی نامساعد می شود . برای طراحی نمای خارجی یک ساختمان از متریال های متعدد نظیر سنگ ، چوب ، شیشه ، سیمان ، آجرنما و سرامیک و ورق های کامپوزیت استفاده می شود.

علی صادقی بازدید : 99 شنبه 04 خرداد 1398 نظرات (0)

 

 

 

 

 

تابلوسازی نمونه بارز از روش های تبلیغاتی است که انواع و اقسام مختلفی همچون تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو فلکسی ، لایت باکس و ...  دارد . با ورود دستگاه های حروف ساز پیشرفتهای چشمگیری در ساخت تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته حاصل شده است . تابلو نئون یکی از قدیمی ترین و در عین حال پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی است .

به طور کلی تابلو نئون به دو دسته تقسیم می شود :

1. تابلو نئون پلاستیک :

این تابلو همچون تابلو چلنیوم قابلیت نورپردازی با افکت های رنگی را دارد و تفاوت آن با تابلو چلنیوم در این است که جنس رویه و لبه های حروف هر دو از نوع پلاستیک می باشد البته می توان برای لبه های حروف به جای پلاستیک از رول چلنیوم بهره جست .

2. تابلو نئون شیشه ای

نئون یک عنصر شیمیایی است که با علامت اختصاری NE نمایش داده می شود ، نور تابلو نئون از نوعی گاز بی رنگ سرچشمه می گیرد که در سال 1898 توسط دو دانشمند انگلیسی به نام های سر ویلیام و موریس کشف شد بعد کشف گاز نئن دانشمندی به نام ژرژ کلود در کشور فرانسه یک ابتکار خلاقانه ای به خرج داد و با استفاده از یک لوله که گاز نئون داشت دو عدد الکترود را به دو سر لونه متصل نمود و جریان برق قرمز رنگی بوجود آورد که این ابتکار وی سبب خلق لامپ نئون شد

علی صادقی بازدید : 96 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

 

 

 

 

قیمت تابلو تبلیغاتی :

تابلو تبلغاتی یکی از ابزارها برای معرفی برند و کسب مشتری می باشد که دارای تنوع بسیاری است . هرکدام از تابلوهای تبلیغاتی دارای متدهای متفاوت ساخت هستند و برای ساخت هر یک از ابزارهای متعددی استفاده می شود البته شایان ذکر است مراحل ساخت حروف برجسته روند یکسانی دارند اما طرز نورپردازی ها و نوع متریالی که در ساخت حروف بکار برده می شود با یکدیگر تفاوت دارد .

تابلوهای تبلیغاتی انواع متعددی دارند که هر کدام تکنیک های ساخت مختص به خود را دارند که در این جا به معرفی هر یک می پردازیم .

علی صادقی بازدید : 82 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

 

 

 

 

تابلو مغازه :

داشتن تابلو مغازه زیبا وشیک می تواند به معرفی برند و نوع فعالیت اصناف کمک شایانی نماید . در واقع تابلو مغازه مثل پلاک خانه می ماند که افراد می توانند بوسیله آن از دور با نوع فعالیتی در مغازه یا فروشگاه خود انجام می دهید آشنا شوند و اگر در ساخت تابلوی تبلیغاتی برای مغازه یا فروشگاه خود هزینه بیشتری صرف کنید و از تابلوهای به روزتر و مدرن تری بهره ببرید قطعا می توانید مشتریان بیشتری به سمت خود بکشانید . در سالهای قبل ، ساخت تابلوی تبلیغاتی شیک و مدرن چندان اهمیتی نداشت و فقط با نصب یک بنر یا فلکسی بدون نور اقدام به معرفی نوع کسب و کار می شد اما این روزها به دلیل ازدیاد رقابت ، بالا رفتن توقع مشتریان ، سلایق متعدد مشتریان ، اصناف برای آنکه بتوانند فروش بیشتری داشته باشند سعی می کنند دکوراسیون مغازه یا فروشگاه و تابلو سر در مغازه شیکی داشته باشند تا مشتریان بیشتر به سمت آنها هدایت شوند . در صنف تابلوسازی برای اینکه یک تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی زیبایی سفارش دهید انواع متعددی از تابلوها ساخته و نصب می شود که هر کدام بسته به سلیقه ، بودجه و محیط کاری شما دارد .

علی صادقی بازدید : 95 شنبه 17 فروردین 1398 نظرات (0)

 

 

 

امروزه تابلوسازی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای معرفی برند و فروش بیشتر محصول یا ارائه خدمات است . ساخت تابلوهای تبلیغاتی به شیوه های متعددی صورت می پذیرد که یکی از انواع آنها تابلو استیل می باشد . تابلو استیل یکی از قدیمی ترین تابلو های تبلیغاتی است که هنوز هم کاربردهای زیادی در صنعت تابلوسازی دارد . در گذشته های نه چندان دور برای ساخت تابلو فلزی از آلیاژهایی همچون مس ، آهن ، برنج استفاده میشد اما به دلیل اینکه این آلیاژها به  مرور زمان کدر می شدند نیاز به پرداخت مجدد داشتند از این رو استیل را جایگزین آنها کردند زیرا ورق های استیل از جنس فلز 7 دهم میرور می باشد که یک نوع استیل خالص است و به هیچ عنوان سیاه نشده و نیاز به پرداخت مجدد ندارد .

علی صادقی بازدید : 93 چهارشنبه 08 اسفند 1397 نظرات (0)

 

 

چوب نما ، یکی از نماهای شیک و مدرن است که بسیار زیباست چنان که با داشتن خانه ای با دکوراسیون چوبی و نمای چوبی حس طراوت و زندگی در طبیعت به انسان دست می دهد در ایران بیشتر در قسمت های شمالی کشور شاهد نمای چوبی هستیم که انسان با دیدن آنها به وجد می آید . استفاده ازچوب علاوه بر نمای چوبی بیرونی برای ساخت درب ها و پنجره ها ، زیر سقف ، کف ، پلکان ، دیواره ها ، سونا و دکوراسیون داخلی  نیز کاربردهای گوناگونی دارد . در کشورهای غربی استفاده از نمای چوبی و همچنین بکارگیری چوب در تمام ابعاد خانه نظیر کف و سقف و دیواره ها بسیار مرسوم می باشد .علاوه بر همه این موارد می توان از نمای چوبی در صنعت تابلو سازی نیز بهره مند شد . ساخت تابلو چوبی همراه با نمای چوبی وحروف برجسته یکی از پرطرفدارترین نوع تابلوی تبلیغاتی می باشد .

تنها چوبی که مقاومت بالایی دارد و می تواند در برابر شرایط آب و هوایی متعدد دوام و ثبات داشته  باشد چوب فرآوری شده ترموود می باشد .

 

 

علی صادقی بازدید : 94 پنجشنبه 27 دی 1397 نظرات (0)

 

تبلیغات تجاری به عنوان یک سرمایه برای آینده شغلی شما تلقی می شوند . حیطه های کاری متعدد برای پا برجا ماندن در بازار نیاز به استفاده  از متدهای تبلیغاتی دارند . هر چه این تبلیغات دقیق تر و طبق اصول و در جاهای مناسب انجام پذیرد قطعا تاثیرگذاری بیشتر و بهتری خواهند داشت . 

تبلیغات به صورت های متعدد انجام می پذیرد اگر بخواهیم تبلیغات را دسته بندی کنیم می توانیم این طور بیان کنیم که تبلیغات شامل سه دسته است :

علی صادقی بازدید : 87 پنجشنبه 20 دی 1397 نظرات (0)

تبلیغات محیطی به تمام عناصر فیزیکی تبلیغاتی که در معرض دید عموم به نمایش گذاشته می شود تا برند ، کالا و خدمات به عموم افراد معرفی شود که مبنای تبلیغات حفظ مشتریان قدیمی ، جذب مشتریان جدید و پیشی گرفتن از رقباست . تبلیغات محیطی می تواند شامل نصب تابلو مغازه ساده و یا نصب تابلو بنر مغازه ، بیلبورد ، تلویزیون شهری ، تابلو روان و تابلو دیجیتال باشد .

تاریخچه تبلیغات محیطی : پیشینه تبلیغات محیطی به مصر باستان بر می گردد که به طراحی و نقاشی علاقه خاصی داشتند و سعی می کردند برای اطلاع رسانی از درج تصاویر بر روی سنگ ها استفاده نمایند . از آن دوران تا کنون تبلیغات دستخوش دگرگونی های زیادی شده است تا اینکه به شکل امروزی درآمده است .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 1,842
  • بازدید کلی : 10,930